dimecres, 16 de juliol del 2008

Sant Enric

El diumenge 13 va ser Sant Enric i com que em dic Enric... VA SER EL MEU SANT!!
La meva mare i el meu germà em van regalar un bonsai i la iaia i el iaio dos raspalls de dens elèctrics.
Després vam anar a un mas a collir patates però com que el dia anterior avia fet una bona plujada no les vam poder collir perque hi havia molt fang. Vam fer una mica de caminada i ...
ens vam banyar a la piscina!! l'aigua estava una mica freda però al cap del temps s'anava escalfant.
Vam menjar fideua i una altra vegada a la piscina!!!
Quan vam arribar a Flix vam anar a la Mora Morisca. Era el primer any que i anava era tot mol bonic. Les paradetes, els espectacles, els musics...
Va ser un dia molt especial. I com que no solament em dic j Enric solament puc dir:
FELIÇITATS A TOTS ELS ENRICS, ENRIQUES I ENRIQUETES!!!!!!

4 comentaris:

eva_yam ha dit...

aiissssssssssss ell!! quants regalets!!!!!!!!!!! m'alegro!!
El meu sant va ser el mes de juny i ningú em va felicitar!! bé, ni tan sols jo mateixa! jejejeje
que hi farem!! això dels sants va com va!!! hi ha gent que ho celebra i altra que nops!!
Felicitatsssssssssss pel teu sant!

Enric ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Felicitats tete!!!!!!

enric ha dit...

T'has deixat de dir que vas felicitar al teu pare. Hem va fer molta ilu, que ens felicitessim plegats.
Una abraçada !!!