dimarts, 20 d’octubre del 2009

AVUI VIA VERDA!!

Hola bloc!



Avui tots els nois i noies de la meva edat, ens n'hem anat a la Via verda amb bicicireta. A les noum menys quart ens hem reunit tots al davant de l'institut. Tot seguit, hem agafat l'autocar i em fet cami cap a Horta de Sant Joan on allí ens esperaven totes les bicicletes, cascs i ens em lligat les nostres llanternes a les bicicletes. Després hem fet camí fins a arribar a la estacio d'Horta de Sant Joan, on allí em esmorçat. Aquet punt seria el nostre principi de la Via verda. Hem anat peladejant per uns camins esfaltats, per tunels i fins i tot per pons. El paisatge era molt bonic, fins i tot hi havia un petit tros de via per que savesim com era. Quan em arrbat a la foncalda, em parat i hem dinat. Deprés ens han deixat un rato per a passejar per allì i voltar. Fins hi tot hi ha agut gent que s'ha banyat al riu. Jo no m'hi he banyat ja que el costipat amb l'aigua freda no concorda i per estar pitjor... He preferit no banyar-me. Quan s'ha acabat el nostre ratet de descans, hem tornat a agafar les nostres bicicletes i hem seguit el nostre recorregut per la Via verda. Una anecdota que es podria dir de la foncalda és que per poguer entrar o sortir, tenies que passar per un cami on hi havia aigua. I com que nosaltres no voliem mullarnos per la fred anavem tots mullats per a frenear en mig del toll d'aigua. Fins i tot hi ha agut gent que hi ha caigut! Tot i això, hem seguit el cami (una mica morts de frets però ho hem fet). El paisatge era molt bonic ja que es veia el riu i les cascades que hi ha a la foncalda. Hem anat tirant fins arribar a la porta de Xerta. Allí alguns han berenat ja que al paper no hi deia que berenaríem pel camí. Després ja faltava poc per a arribar a el lloc on ens esperava l'autocar i una furgoneta on hem deixat els bicicletes. Allí ens han donat temps per anar al WC a fer les nostres nececitats. Després ja em tornat cap a Flix.

A mi m'ha agradat molt tot. Es una sortida que la recomano però a mi m'agradaria tornarla a fer a l'estiu. Aqui us deixo una frase que no se perque però m'ha agradat molt.

Una via que mai es va acabar...

2 comentaris:

enric ha dit...

Imagino que deu de ser molt bonic. Fa molt temps que vull fer-la amb bici o caminant però mai trobo el moment. Però ara m'has fet agafar ganes i de ben segur que no tardaré.
Be, ja m'ho explicaras en detall i a l'estiu hi podriem anar amb les bicis.
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

siiiiiiiii aquesta és la sortida que usvaig dir que podríem fer tota la family!! que per cert, encara estic esperant de cocretar dia!!

M'alegro que t'ho hagis passat bé! ja m'ho explicaràs quan ens veiem!!

un petonàssssssss