diumenge, 29 de juny del 2008

El primer dia de platja.


Avui diumenge 29 de juny he anat a la platja. No es que sigui la meva primera vegada de totes però la de aquest anys si que o es. Aquest any a sigut amb el meu pare. M'ho e passat molt bé hem anat a la tarda ens hem banyat una estona i hem anat en pati ( o també es pot dir un pedal) jo he pedalat i he guiat igual que el meu germà Arnau. Després hem anat a beure algo ( jo tenia molta set perquè no begut massa de salada).
Hem marxat cap al tard el meu germà i jo estàvem molt cassats de saltar oles, buscar pedres, anar a caminar per la platja, pedala el pati i sobretot traga molta aigua!!!

TINC GANES DE TORNAR A ANAR!!!

3 comentaris:

eva_yam ha dit...

aissssssssss ell!!! que bé que t'ho passes!!!

l'aigua estava boníssima!! mua també va anar però més aviat que vosaltres!!!

un petonàsssssssssssss ben gran!!

eva_yam ha dit...

eisssssssssssss aquesta foto és maquíssima!!! tens molt bon gust!! :)

enric ha dit...

Hola Enric!
va ser el nostre primer dia de platja i jo m'ho vaig passar molt be. Sobretot al patí, ja que feia molts anys que no hi pujava. Si que ens vam cansar una mica, però va valdre la pena. I repetirem!!!!!
L'aigua per cert estava bonissssima!!
Una abraçada!