dissabte, 24 d’octubre del 2009

FIRA DE MORA LA NOVA 2009

Qui ho havia de dir?
Ja ha passat un any desde que va ser la fira de mora la nova. Si haguessa de contar tots els meus moments en aquella fira. Sobretot en les atracions. de nenes i als tiros (quan i estava enganxat). Son ja 11 anys que i vaig en aquesta fira (ja se que en tinc 12 però va haver un any que no i vaig poguer anar perque estava malalt) 11 anys en el que he disfrutat de totes les atraccions, 11 anys cirdant a mun pare, a ma mare o a tots dos junst per anar a comprar alguna cosa o per pujar a una atraccio juntament amb el meu germà. Però avui ha sigut diferent. Avui ja no ha sigut com aquells dies en els que anava amb la mama o el papa a comprarme la tipica pulsera, ha pujar a les atraccions ni tampoc he fet la broma de que em comprin el diamant, tot i que a casa l'he feta per si colave. Aquest any dic que ha sigut diferent perque a part de estar amb mun pare, he anat sol, amb els meus amics/ges. Sí, és te que dir, mu pare s'ha quedat sol amb mun germà que aquet m'ha mirat amb una cara com dient <<>>. Però tot i això m'ho he passat molt bé. Al començamet una mica preocupat perque m'anava quedant sol però despres quan he vist als de la meva edat ja no ho estava. Hi havia molta gent i estava tot més o menys al meteix lloc de tots els anys. Avui ha sigut un dai bastant complert pel que fa la fira.

2 comentaris:

enric ha dit...

Sí, molts anys anant a la fira i aquest any ja m'has deixat solet per anar amb els teus amics i amigues. Be, és algo normal i com a tu t'agrada dir: tu tb ho feies!!!. Et fas gran i m'agrada. Això sí, lo del diamant no ho has deixat, ja ho has provat, com sempre.
Jo m'he quedat amb l'Arnau i esperan-te per marxar.
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

eisssssss Enric!! et vaig veure un parell de cops a la fira i la veritat és què vaig veure que t'ho estaves passant de conya!!

A partir d'ara les fires les viuràs amb molta més intensitat!! amb els amics és diferent!!apart que hi ha molta gent jove i moltíssimes atraccis!!! ahhhhi moltes hores per passar-s'ho bé!!

Com ha dit el teu pare, tots ho hem fet això!! el dia de la fira era un dia especial!! fins i tot me'n recordo que marxàvem en tren cap a la fira per a fer-ho encara més divertit amb els amics!!

un petonàsssssssss