diumenge, 18 de juliol del 2010

Després de l'esforç i de poder tenir tots els nervis en el teu cos, el nostre objectiu s'ha complert. Com anteriorment ja us vaig anunciar, avui, els remadors i remadores del CNFlix ens em anat a Mataró a remar. Ha anat força bé en general, però hi havia mala mar. Les ones, una cosa que el nostre equip no teniem previst. Sí, s'aviem que aniriem al mar, i que hi haurien ones, però no com aquestes, ja que era el primer cop que ficàvem els rems dins de l'aigua salada.
Però el que anavem, amb tot aquet esforç que em ficat, em pogut arribar al nostre objectiu, no on voliem, però d'una manera o d'altra, és el nostre objectiu. En la III regata de la lliga catalana de llagut català em quedat els tercers de set. Un bon numero per a ser el primer cop que remem a mar. Esperem que el pròxim cop, ho mantingem o que ho millorem.
I la pròxima parada... LLORET! 8 d'agost

5 comentaris:

eva_yam ha dit...

Felicitats Enric!!!!!!! per ser el primer cop amb una cursa així està super bé!!!!!! m'alegro moltíssim!!! ara a seguir entrenant de valent!!!!!!

molts petonetsssssssssss

Anònim ha dit...

Felicitats pel resultat!. Un tercer lloc és un lloc més que digne, tenint en compte que naltros som de riu i no pas de mar. Seguiu així!!.

Enric ha dit...

Moltes gràcies anònim.Sí un tercer lloc està més que vé, no podem demanar res més el nostre equip.
Gràcies

enric ha dit...

Molt be campiòns!!! ja és dificil remar pel riu,doncs imagina't fer.ho pel mar i amb força ones. Es un molt bon lloc!!!
Enhorabona!!

Arnau ha dit...

Espero que els guanyesiu tots

felicitats!!ª!