dimarts, 11 de març del 2008

Concert a Vila-Seca!





Aquest dissabte dia 8 de març de 2008, vaig anar a Vila-Seca a fer el nostre primer concert com a orquestra. Vam sortir a les 8 del matí, des de l'estació de tren i vam anar fins a Vila-Seca. Vam trobar uns camerinos molt macos, en teniem dos. Un per a els de 5è ( Ainhoa, Marti, Irene, Jordi i jo) i l'altre pels de 4t ( Biel, Quim, Pere, Marc, Andreu i Bernat). Allí vam estar ensajant molta estona, fins l'hora de dinar. Després vam anar a dinar a un col·legi i vam tornar per a ensajar un altre cop. Vam estar molt rato ensajant, tots estavem molt nerviosos, no hi havia ningu que no hi estes. A les 6:00 , ja estavem nets i pulits per a sortir a tocar. Vam tocar dos peces. La primera que vam tocar va ser l' OBERTURA i la segona el RONDO (composades per al nostre director A. Guiu). Vam triunfar. Despres vam tocar una peça tots junts anomenada '' Sining in de rain'' . La proxima vegada que toquem ja us informare.


3 comentaris:

enric ha dit...

hola enric!
molt bona crònica del dia del concert.Sol em queda donar-te la meva enhorabona pel concert i encoratjar-te per a que segueixis tocant.
Una abraça ben forta i un petó molt gran.

eva_yam ha dit...

Felicitats Enric! em va agradar molt el concert i sobretot tu!! vas tocar molt bé!!
El pròxim concert ja m'informaràs!
un petonàsssssssssss ben gran!!

Enric ha dit...

Ja os dira com ha anat el proxim concert.
Vo vaig ser jo sol qui va tocar molt be.
Vam tocar TOTS molt be.