dissabte, 22 de març del 2008

Per saber mes coses de mi i jo mes de vosaltres.

- Com os dieu? Hem dic Enric

- Quants anys teniu? Tinc 11 anys

- De quin poble sou? Jo soc de Flix

-De quina comarca sou? De la Ribera d'Ebre

-De quina comunitat sou? Catalunya

-Quina es la vostre llengua dominant? Català

-Os agrada la musica? Si, molt

-Toques algun instrument? Si, tres

-Quin o quins? EL contrabaix, la gralla i el flabiol de gralla

-T'agraden els animals? Si

-Quin o quins son els teus animals prferits? L'aguila, el dofi i el cavall

- Os agraden les plantes? Si

-Quin es el vostre tipus de plantes preferit? Roses i Margarites

-A quin lloc vius? A un poble

-Teniu bloc? Si

-Hem pots deixar la adreça? Si

-Escriume-la:

www.enric-enric-enricca7.blogspot.com

A comentaris ficam la resposta aqui et deixo un exemple:

Hem dic Pepito

Tinc 56 anys

etc

etc

Espero el teu comentari o resposta!!!

1 comentari:

eva_yam ha dit...

Molt maco aquest test!! vaig a col.laborar una mica!!

Em presento:
Em dic Eva
Tinc 31 anys
Sóc de Flix
De la Ribera d'Ebre
Sóc Catalunya
Quina es la vostre llengua dominant? Català
Os agrada la musica? Si, molt

Toques algun instrument? Nops!!

T'agraden els animals? Si, m'encanten! sobretot els gossets!

-Os agraden les plantes? Sips, de fet en tinc moltes a la meva caseta!!

A quin lloc vius? A Flix!!!!

Teniu bloc? Si

Hem pots deixar la adreça? Si, ja la saps!!!

Espero que així em coneguis una mica més! jejejeje de fet no he dit res nou que no sapiguis!!

apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
fins després!!!!!!!!!!!!!!
Que consti que aquest missatge val per 3!!! jejejeje

un petonàsssssssssss